tymex
  Imieniny : Barbara, Bernard, Krystian
Zajrzyj również na oficjalną stronę miasta www.pionki.pl
Szukaj z Google

Szukaj w siecipionki.org
 
 GłównaForum Kamery Sport  Apteki  Albumy  Galeria  Baza firm  Turystyka  Kontakt
 
 Czytaj więcej

Owocowa Akademia zaprasza
Reklama
Warto przeczytać
CHÓR „A VISTA” W FILHARMONII NARODOWEJ
Dnia 10 listopada 2008r. - w przededniu 90-tej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie, odbył się uroczysty koncert podsumowujący II edycję Ogólnopolskiego Programu Rozwoju Chórów Szkolnych „Śpiewająca Polska”.

Czytaj więcej ...
Ad vocem „Szanowni Państwo”
Długo zbierałem się z napisaniem tych kilku słów odnośnie podziękowań Pana Burmistrza z numeru 18/284/08 „Nad Zagożdżonką”, zastanawiając się „czy warto?”

Czytaj więcej ...
45 opinii
Święto Niepodległości w „ ZIELONYM”.
Z okazji 90 rocznicy Święta Niepodlegości z Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2, im. Jędrzeja Śniadeckiego w Pionkach odbyła się 07 listopada 2008 roku patriotyczna uroczystość poświęcona temu wydarzeniu.

Czytaj więcej ...
„CZERWONE” UCZCIŁO 90-TĄ ROCZNICĘ
W ramach obchodów 90. rocznicy odzyskania niepodległości w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Pionkach odbył się II Szkolny Konkurs Pieśni i Poezji Patriotycznej.

Czytaj więcej ...
Przykuli się do psich bud
Dwukilogramowy łańcuch i tylko dwa metry kwadratowe wolności - tak często wygląda życie psów przykutych łańcuchem do budy.

Czytaj więcej ...
Wolimy na światłach
Sześciu na dziesięciu Polaków popiera pomysł jeżdżenia na światłach mijania przez cały rok. 35 proc. nie uznaje takiej konieczności.

Czytaj więcej ...
Oświata i Instytucje
Placówki oświatowe i sportowe

Najważniejsze instytucje w mieście
» ZUS
» SPZOZ
» Urząd Gminy Pionki
» Urzad Celny
» MOPS

Obiekty sportowe w Pionkach
» Kort tenisowy
»
Wspinaczka
»
Hala sportowa
» Koszykówka
» Skate Park
Reklamy
Polecamy
Zaproszenie
Termin referendum oficjalnie potwierdzone !

Poniżej zamieszczamy wzór karty dołosowania



admin, 05-09-2008, odsłon: 1755
Komentarze

_pawel1 (05-09-2008, 14:37:29)
3 X TAK!!!!!!!!

scotchi (05-09-2008, 15:02:58)
Czytac chyba nie umiesz. Jest napisane w informacji ze masz postawic znak X w jednej z kratek a nie 3 razy . To nie te wybory.

delta (05-09-2008, 15:05:33)
słuszna uwaga "scotchi"

A ja oddaje swój głos nie idąc na referendum.

scotchi (05-09-2008, 15:08:24)
I słusznie.
BOJKOTUJCIE REFERENDUM !!!!!

_pawel1 (05-09-2008, 16:12:39)
Tak bojkotujcie referendum,jeszcze jeden rok tak sprawowanej władzy to wyłączą WAM światło w pięknych Pionkach.

delta (05-09-2008, 16:25:31)
Widocznie mamy nieco inne zdanie na ten temat. Jak by było referendum (przy okazji w tych samych kosztach) gdzie można było by odwołać obecnych członków rady, bez chwili wahania bym na takowe referendum poszedł i zapewne duża większość tych osób które na to referendum nie pójdą.

_pawel1 (05-09-2008, 16:45:01)
delta władze wykonawczą sprawuje Pan Burmistrz,bardzo proszę o skomentowanie działalności spółki TUR Pionki,jej osiągnięć w krzewieniu turystyki w Pionkach.W miesiącu czerwcu miało być przedstawione rozliczenie finansowe z działalności tej spółki,niestety nie mogę odszukać tych danych.Proszę o pomoc w tym temacie.

delta (05-09-2008, 16:51:59)
Mnie prosisz o pomoc? Ja jestem zwykłym obywatelem w niczym Ci nie pomogę. O pomoc to poproś naszych radnych.

_pawel1 (05-09-2008, 17:00:56)
Radni nie mogą doprosić się Wszechwładnego,TY stajesz w jego obronie poprzez bojkot referendum,to może ty dostąpisz łaskawości i uzyskasz te informacje.

Niki (05-09-2008, 18:17:47)
To prosze napisac dokonania Rady w Pionkach , z wyłączeniem działan przeciwko Burmistrzowi.

obserwator (05-09-2008, 18:22:55)
Oczywiście większość wpisów nawołujących do bojkotu referendum jest dziełem urzędników i radnych którzy którzy czerpią profity przy obecnym burmistrzu ...Niestety prawda jest taka że miał i ma on nadal za dużo wpadek ....Jego obietnice przedwyborcze zostały spełnione niesty tylko dla niewielkiego grona jego znajomych w tym słynnego pana M.M.
Ja w odróżnieniu od od tego wąskiego grona zadowolonych i uprzywilejowanych rozróżniam dobro ogółu i do referendum przystępuję z całą rodzinką ....

obserwator (05-09-2008, 18:27:09)
Niki chyba nie znasz ukrytych działań burmistrza który wszystko i wszystkich podaje do prokuratury nawet jeśli nie ma racji to wciąż uprawia on praktyki rodem z PRL-u gdzie liczyło się tylko niesłuszne pomawianie i oskarżanie niewinnych ludzi ..

obserwator (05-09-2008, 18:31:50)
Jedno jest pewne że wszystkie urzędy za koleją podtrzymały decyzje rady o referendum ,więc są solidne podstawy do odwołania tego osobnika z burmistrzowania ...

_pawel1 (05-09-2008, 18:39:01)
Obserwator uwierz nie wszystkich.

omega (05-09-2008, 18:49:10)
Pozostało więc 51 dni. Pytanie czy 51, czy aż 51 ???
Ile zła, nienawiści, zakłamania będzie miało miejsce i jak daleko pogrąży się jeszcze miasto w tym okresie dzięki temu PANU.


mini_komentator (05-09-2008, 19:10:30)
Jeśli chodzi o obietnice przedwyborcze burmistrza w/g mnie
dużo zostało spełninych !!!
- remont Kasyna
- buduje sie zakład na Wspólnej
- zaczęła się właśnie budowa tunelu
- -;- -;- -;- peronu
- odnowiona ulica Kolejowa , Zwoleńska
- skończona budowa ogródka Jordanowskiego
- pięknie odnowionw szkoła 5
To tyle co pamiętam !!! Wydaje mi się , że jak na niecałe dwa lata rządzenia to bardzo dużo przy tak silnej i utrudnijącej mu pracę opozycji !!!
I nie wydaje mi sie że zrobił to tylko dla wąskiego grona swoich znajomych !!!
Może szanowni radni sporządzą listę swoich wspaniałych dokonań w tym czasie , wystarczy jak będzie tylko tak długa jak burmistrza !!!
A jeśli chodzi o podawanie do prokuratury to wcale radni nie są dłużni burmistrzowi , a nawet są lepsi od niego !!!
Nawet mnie skromnego obywatela Pionek wyrażającego swoje opinie również straszą na oczach mieszkańców prokuratorem !!! Więc o czym mowa !!!
Więc dlatego i ja zbojkotuję te wybory !!!, nigdzie nie idę !!! Nawet jak zostanie tak jak jest , to i tak będzie lepiej niż jak 12radni będą rządzić !!!
Mimo utrudnień 12radnych coś się w Pionkach dzieje , bo burmistrz robi swoje , może wolniej ale jednak !!!

omega (05-09-2008, 19:35:21)
Przedwyborcze obietnice Burmistrza ! /spełnione/

Remont Kasyna – zadłużone miastu na 4,5 miliona zł, zrezygnowano od Sali kinowej na rzecz Sali „balowej”, nie wykorzystane środki unijne w wysokości 1,6 miliona zł.

Budowa zakładu przy Wspólnej na 60 miejsc pracy /ale dobre i to/ - obiecane 500 miejsc pracy w 2007 i 500 miejsc pracy w 2008 r, „proszę mnie rozliczyć proszę państwa jeśli e mieście nie powstanie …….. „ KTO TO MÓWIŁ ???

Budowa tunelu – zmarnowano porozumienie z PKP na budowę przejścia naziemnego na 2007 r za 400.000 zł. Obecnie budowany tunel za 3 miliony jest niewypłacalny za nawet za pięć lat przy obecnym zadłużenie miasta.

Budowa peronu nic do tego nie ma miasto tak jak nie miało przy budowie w 2006 r pierwszego peronu. Inwestycja tylko i wyłącznie PKP i z obowiązku z tytułu modernizacji linii.

Odnowiona ul. Kolejowa i Zwoleńska – inwestycja Zarządu Dróg Wojewódzkich na podstawie porozumienia i dokumentacji opracowanej w 2006 r przez poprzednie władze.

Skończona budowa Ogródka Jordanowskiego – w ramach pozostawionych środków unijnych w wysokości 1,2 miliona zł przez poprzednie władze. Mimo to pieniądze te i tak zostały zmarnowane i wątpliwe czy trafią do miasta z uwagi na liczne przekręty, odstępstwa i zdefraudowane środki publiczne przy tej budowie w br.

Pięknie odnowiona szkoła 5 – inwestycja z kredytu. Dokumentacja na remont opracowany w 2006 r, gdyby nie to nie byłoby o czym w tym roku mówić.


obserwator (05-09-2008, 19:49:30)
Mini komentator jest tak bezczelny że gdy mu w twarz plują to mówi że deszcz pada więc nie zaskoczy mnie jego następny bezsensowny wpis....
Zapomniałeś omego o pronicie jak psocił zawodnik że został kupiony a teraz sprzedaje działeczki i złom (mowa tu o milionach złotych) tylko tak sie rozpędził ze za węgiel nie zapłacił i ciepłowni nie wyremontował ....Ja juz kupiłem farelki .....

Mateusz (05-09-2008, 19:52:22)
Czytam tą stronę dość często i nie pamiętam Mini Komentatorze, aby Cię ktoś straszył prokuratorem, chyba trochę przesadzasz...?


Mateusz (05-09-2008, 20:07:27)
Mini Komentatorze, mylisz chyba kompetencje rady z kompetencjami burmistrza. Rada Miasta nie jest władzą wykonawczą, rada wyznacza zadania burmistrzowi i kontroluje jego poczynania, a bezpośrednie działanie należy do burmistrza.
Ty tworzysz taki kontekst, jakby radni, to kolejnych 21 burmistrzów - każdy z nich powinien wybudować tunel, wyremontować jakiś budynek, wtedy byłby remis?
Rozróżniaj kompetencje.
Część z tych Twoim zdaniem zasług w ogóle nie ma zbyt wiele wspólnego z burmistrzem, pozostałe, jeśli są sukcesem, to wspólnym z radą. Ale są to sukcesy mocno kontrowersyjne, choćby dlatego, że pociągają za sobą spore zadłużenie miasta.

_pawel1 (05-09-2008, 20:10:54)
Mini, a może ty masz prorocze sny????.

mini_komentator (05-09-2008, 21:18:31)
No jak ja lubię !!! jak wy się moi NIE radni niepotrzebnie denerwujecie !!! Przecież ja pisałem o radnych a nie do radnych , więc po co odpowiadacie ???
Po drugie to widzicie ile możecie sobie popisać jak ja zrobię wpis ???
A że widzę pewne sprawy innaczej to nic na to nie poradzę !!! i niestety ale nie jestem odosobniony w takim myśleniu !!!
A tak wogóle to cieszę się jako zwykły obywatel , że miasto pięknieje !!!
Wspólna - pewnie , że dobre i 60 miejsc pracy już 60 osób mniej ( o które się tu wczesniej martwiono ) nie będzie musiało jeździć do pracy do W-wy !!!
Tunel - zobaczycie jakie to będzie teraz ładne miejsce w mieście , a jeszcze do tego nowa stacja benzynowa !!!! Napewno będzie super !!! Zadne przejście nawet za 400 000 zł. nie dałoby takiego efektu !!! Będzie przynajmniej wiadomo jak wygląda centrum Pionek !!!
Wiadomo też że buduje się na lata , więc naprawdę nie żałujcie tych pieniędzy dla swojego miasta !!!
Już nie mówiąc o tym , że ktoś daje nam na jego budowę 3 miliony za friko !!!
Peron , ulica Zwoleńska , Kolejowa - a co to za różnica za czyje pieniądze zrobione i przez kogo !!!
Przecież ktoś musiał to załatwić , żeby ktoś chciał zrobić !!!Najważniejsze , że jest i miasto znowu zyskało na urodzie !!! Nikt też nie ujmuje zasług wcześniejszych władz !!! A wy traktujecie to wszystko jak zarzut !!! zamiast się cieszyć !!! Naprawdę szkoda !!! że widzicie to innaczej !!!
Kasyno - gdyby je wykończyć , przenieśc tam Dom Kultury , to by powstało naprawdę piękne centrum kultury w mieście !!!
Stary Dom Kultury wynająć , ewentualnie sprzedać , może ktoś by miał na niego fajny pomysł !!!
Moi radni mieli podać dla porównania listę swoich zasług dla miasta w ciągu 2 lat, ale jeszcze jej nie widać !!! chyba mają lekie opóźnienie ????

mini_komentator (05-09-2008, 21:26:22)
Mateusz - szkoda , że zostały wycięte wcześniejsze wpisy
bo śmiało możesz mówić , że nic nie bylo napisane , ale wystraczyło oglądać posiedzenie rady w telewizji Eplac i byś nie dość że słyszał to jeszcze i widział kto mi groził prokuraturą !!!
Piszesz ,że rada wyznacza burmistrzowi zadania do wykonania !!!
Tyle posiedzeń oglądałem i nie było ani jednego zadania wyznaczonego burmistrzowi jak i jednego wniosku w jakiejś konkretnej sprawie ważnej czy też potrzebnej dla miasta !!!
No może śmietnik dla jakiejś tam wspólnoty na jakiejś tam ulicy !!!

mini_komentator (05-09-2008, 21:27:27)
Obserwatorowi dziękuję za miłe słowa !!!

Mateusz (05-09-2008, 21:29:40)
"Przecież ja pisałem o radnych a nie do radnych , więc po co odpowiadacie ???".
Przecież my piszemy o burmistrzu, więc nie o Tobie, czemu więc odpowiadasz?
Nie wiem, nie obraź się, ale albo nic nie rozumiesz z niektórych postów, albo udajesz.

mini_komentator (05-09-2008, 21:35:15)
To ty nie rozumiesz !!! Ja piszę o radnych , a wy odpowiadacie i tłumaczycie się jakbym pisał do was !!!

mini_komentator (05-09-2008, 21:38:48)
Szkoda , że tylko tyle zapamietałeś i tylko tyle cię zainteresowało z tego wpisu na temat miasta !!!

Mateusz (05-09-2008, 21:50:21)
A co tu jeszcze dodawać, Twoja wypowiedź została wyprostowana, więc poprzekręcałeś kota ogonem jak Ci pasowało i znów to samo, tak jest w kółko.

mini_komentator (05-09-2008, 21:58:29)
Uczę się od najlepszych !!!
A tak wogóle to żadnego kota , żadnym ogonem nie przekręcam tylko piszę jak jest !!!
A szkoda swoją drogą , że skupiasz się na drobnostkach !!! a nie napiszesz np. no ja też chciałbym , żeby w Pionkach było ładnie !!! albo - cieszę się , że tyle inwestycji jest prowadzone w tej chwili !!! to pewnie spowoduje , że będzie w mieście ładnie !!! a przynajmniej ładniej niż jest !!!!

asp172 (05-09-2008, 21:59:37)
Mateusz !! Daj sobie spokój. Nalezy Ci sie. Mozna dyskutować w oparcji o fakty.....i dyskutować faktami a nie obłuda. Nawet wielu zwolenników Burmistrza krotko stwierdza. Nawet dwunastka nie robi tyle złego Naszemu "1" co Śledzczy i mini. Moze to celowe i to NASI ŁUDZIE? Oni sa wszedzie nawet w Hiszpani

omega (05-09-2008, 22:20:46)
Pan Zawodnik w wyborach uzyskał przytłaczająca liczbę głosów w porównaniu do swoich kontrkandydatów. Nie ma co już przypominać że cała kampania tego pana to jedno kłamstwo tak jak i obecne sprawowanie władzy. Przykład ostatni powyżej. Ale mniejsza o to.
Prawie po dwóch latach sprawowania tej władzy wyborcy którzy uwierzyli w te obiecanki powinni sobie postawić podstawowe pytanie: co w tym mieście można przypisać panu Zawodnikowi i co się wydarzało istotnego dla tego miasta co w sposób bezdyskusyjny i wymierny można by powiedzieć że gdyby tego pana nie „zrobiono” burmistrzem to nikt, ale to nikt inny tego by nie osiągnął.
Jeśli ktoś poda mi przynajmniej jeden najmniejszy przykład wydarzenia, zdarzenia, inwestycji itp. w pozytywnej ocenie dla miasta co w sposób bezwzględny i bezdyskusyjny nie budzący żadnych kontrowersji można uznać że to od początku do końca zasługa pana Zawodnika i bez jego obecności nie byłoby to możliwe w tym mieście to zastanowię się co do referendum.
Jakie są „zasługi” w negatywnej ocenie które się wydarzyły tylko i wyłącznie dzięki temu panu to zupełnie inny rozdział.


kamil (05-09-2008, 22:43:15)
Przecież referendum zawsze mówi kto jest za kto przeciw .Moim zdaniem to tylko tchórze nie idą na referendum.Boją się odpowiedzialności .Jeszcze czasem będzie frekwencja i ktoś wygra ,ktoś przegra :)

_pawel1 (06-09-2008, 07:17:25)
Panie Omego Dorównał a NAWET PRZEGONIŁ PIS z kiełbasą,nie wspominając o UNII EUROPEJSKIEJ.
Tego mógł dokonać tylko nasz LEW GALICYJSKI.

mini_komentator (06-09-2008, 10:53:33)
Pan Bóg dał nam wolną wolę i dzięki niej to my decydujemy co mamy w życiu robić !!!
Nikt nam nie będzie mówił czy mamy iść na jakieś referendum czy nie !!! Czy jesteśmy z tego powodu tchórzami ??? czy nie ???
Tylko dlatego , że ktoś od dwóch lat nie może poskromić swoich wygórowanych ambicji , że nie został burmistrzem !!! - to ja mam tracić swój cenny czas i iść głosować za nim ???
A co to zmieni ??? kolejne cztery lata to będzie czas krytykowania dwóch lat pracy Zawodnika !!!
Przecież jeszcze żaden radny nie pokazał nam , że coś potrafi i że chce zrobić coś dla miasta , a też przed wyborami dużo obiecali !!!
Dwa lata nic nie robienia tylko krytykowania i teraz najwyżej może nas czekać - kolejne takie cztery lata !!!!



mini_komentator (06-09-2008, 11:04:01)
Może jeszcze zadam pytanie omedze !!!
A co takiego istotnego wydarzyło się dla tego miasta w ciągu tych dwóch lat , co w sposób wymierny i bezdyskusyjny można przypisać naszym radnym ???
Co takiego istotnego i pozytywnego stało się w tym mieście co bez obecności radnych za nic stać by się nie mogło ???
Niech mi ktoś poda chociaż jeden najmniejszy przykład !!!

omega (06-09-2008, 12:00:46)
Czy ktoś mi odpowie na moje pytania i wątpliwości, które postawiłem wczoraj o godz. 22:20:46. Będę bardzo wdzięczny.

omega (06-09-2008, 12:28:27)
….„Kolejne cztery lata to będzie czas krytykowania dwóch lat pracy Zawodnika” ….

Bardzo ciekawe zdanie powyżej. A co robi pana Zawodnik przez dwa lata jeśli swoja klęskę zarządzania przypisuje i opiera na krytyce poprzedników. I ciągle kłamie.
Wręcz rozbrajające jest samo pojęcie z tego zdania – „dwóch lat pracy Zawodnika”. Jeśli pracą nazywa się systematyczne podprowadzanie miasta do upadłości, pomawianie wszystkich i wszystkiego wokół co nie chce się podporządkować, dorabianie do pensji na delegacjach ponad dwa tysiące na miesiąc itd. itd. to nie ma się co dziwić takiego, a nie innego podejścia do referendum


mini_komentator (06-09-2008, 14:09:01)
Ja też będę wdzięczny gdy któryś radny zechce pochwalić się i odpowiedzieć na moje pytanie !!!
Bo o tym co zrobił burmistrz i co się w tej chwili robi w Pionkach jest wypowiedź wyżej , a o tym co zrobili dla miasta radni nie ma wypowiedzi nigdzie !!!

_pawel1 (06-09-2008, 14:15:30)
Odnoszę wrażenie ,że Mini jest NIEBAŁDŻO.

delta (06-09-2008, 15:37:01)
Dokładnie mini... i nie licz że ktoś nam odpowie, wstydzą się odpowiedzieć a dlaczego? Bo odpowiedź jest prosta - radni nic przez ten okres nie zrobili (oprócz krytykowania). A i tak ci zaparci "opozycjoniści" albo zaraz zmienią temat albo zaczną na kogoś najeżdżać.

"kto nie z wami ten przeciwko wam"

Mateusz (06-09-2008, 19:52:09)
To Wy zmieniacie temat, chyba nie zauważyliście, że wątek dotyczy referendum ws odwołania burmistrza, a nie oceny rady miejskiej, próbujecie jak zwykle zepchnąć dyskusję na boczne tory.
Radni to, radni tamto, jacy straszni ci radni, normalnie potwory.
Może opowiecie coś pozytywnego o burmistrzu, np o jego zasługach w kwestii pojednania... chętnie się dowiem, bo nie wiem, za co dostał ten medal.

Mateusz (06-09-2008, 19:55:45)
Dokładniej "Order Pojednania"...

omega (06-09-2008, 20:15:23)
Przepraszam, nie dostał tylko sobie kupił, a to jest podstawowa róznica.

mini_komentator (06-09-2008, 22:01:03)
No i szybka zmiana tematu z zasług radnych na order - całkiem tak jak przewidziałeś Delta !!!
Referendum jest niby w sprawie burmistrza , ale my obywatele musimy zobaczyć kto nam w razie co zostanie i po co !!! więc chcemy i musimy wiedzieć co mogą zaproponować nam radni !!!
Bo po dzisiejszym odcinku posiedzenia rady nie wyglada to dobrze !!! nie wróży miastu i nam mieszkańcom nic dobrego !!!
Po dwóch m-cach wczasowania się radni na pierwszy ogień jako najważniejsze sprawy dla miasta rzucili licytację - kto wiecej skarg na kogo napisał , gdzie i w jakiej sprawie !!! Beznadzieja poprostu !!!
Mateusz mówiłeś , że to burmistrz pisze wszędzie i na wszystkich - owszem on też !!! ale tak średnio w ilości 2 do 10 na korzyść p. przewodniczącego !!!
W tym również najważniejsze dla miasta , że jakiś tam p. Warchoł ma wizję jak obciążyc nas podatkami itp. bzdury !!!
Pewnie sprawy miasta zostawili sobie nasi radni na deser i bedą się delektować !!!
Chociaż pewnie - nie !!! bo już nie będzie czasu !!! bo będzie późno !!! będą zmęczeni więc pewnie załatwią je po łebkach tak jak zwykle zresztą !!!
Właśnie dlatego dużo mówi się mateuszu i o radnych !!!
Tak na zdrowy rozum to wypadałoby przegonić wszystkich na cztery wiatry i zacząć od nowa !!! Wreszcie nastąpiłby święty spokój w mieście !!!


Mateusz (06-09-2008, 22:35:49)
Zmianę tematu na radnych to Ty jak zwykle wprowadziłeś, zobacz na górze, jaki jest tytuł?
Nie spodziewałem się odpowiedzi o orderze i nie zawiodłem się.
No bo i co można odpowiedzieć.
Pytanie: za jakie zasługi burmistrz dostał order?
Odpowiedź Mini Komentatora: radni są be.
Jak tak dalej pójdzie, to niedługo, gdy ktoś Cię zapyta o godzinę, Twoja odpowiedź będzie: radni to, radni tamto, a burmistrz cacy i się człowiek nie dowie która godzina.
Napisz kogo z kim burmistrz pojednał, albo on z kim się pojednał, że aż order mu przyznano.
Napisz, to mu przymnożysz punktów przecież. To ważne przed referendum. Widzisz jak Ci pomagam.


mini_komentator (06-09-2008, 22:45:50)
Już wam pisałem moje duszki , że uczę się od najlepszych !!!
A kiedy to wy tu piszący , czy też radni odpowiedzieliście mi chociaż na jedno moje pytanie ???
A przecież to wy zawsze pod każdym tematem zaczynacie od krytykowania burmistrza i ubliżania mu !!! ze szczególnym wyróżnieniem w tej dziedzinie omegi !!!
To co ja robię to jest tylko wasz styl pisania !!!
I z tego co widać nie podoba wam się , mnie też się nie podobało takie wasze pisanie i dlatego piszę !!! żeby wam pokazać , że to nie jest fajne !!!

Mateusz (06-09-2008, 22:48:27)
No to już pokazałeś jak jest niefajnie pisać, teraz pokaż, jak jest fajnie. :D

Mateusz (06-09-2008, 23:15:35)
Pozostaje więc w kwestii orderu przyjąć wersję Omegi.

Mateusz (06-09-2008, 23:17:12)
Chyba złośliwy byłem, więc przepraszam, dobranoc.

kamil (06-09-2008, 23:18:46)
Może jeszcze zadam pytanie omedze !!!
A co takiego istotnego wydarzyło się dla tego miasta w ciągu tych dwóch lat , co w sposób wymierny i bezdyskusyjny można przypisać naszym radnym ???

Ja ci odpowiem skoro radni nie potrafią.Po pierwsze nie pozwilili na zaciągnięcie kolejnego milionowego kredytu na remont Kasyna (miala byc dotacja i szlag ja trafil)zwiększyli środki na sport w Pionkach(nie tylko Proch),w ostatnim czasie nawet chcą dać na tą orkiestrę o której było wiele pisane i jak się okazało orkiestra chce grać tylkoże nie pod batutą burmistrza(poprzez MOK i panią dyrektor).Pilnowali inwestycji ogródka jordanowskiego(pokazali chwiejące się ogrodzenie itp).
Bo zapomniałeś o jednym mini- radni zgadzają się lub nie na propozycję burmistrza (ogródek,proch,kasyno) a później realizuje ją tylko i wyłącznie burmistrz.I prawda jest taka że za inwestycję odpowiada on nie rada (za wykonanie )więc jeśli twierdzisz że radni są źli że nie dali kolejnego kredytu np. na kasyno (zadłużając tym samym miasto) to uważam że jesteś ograniczony lub źle czytasz ze zrozumieniem różne informacje.

obserwator (07-09-2008, 08:53:38)
Chciałem przypomnieć że milionowe inwestycje czyli kasyno i tunel nigdy się nie zwrócą ....A takie życie na pokaz za kredyt kończy się zawsze katastrofą finansową w tym przypadku miasta ...
dodając do tego 3mln zł za zus i 3mln za węgiel daje nam całkiem sporą kwotę ...
Jak Janeczek wziął kredyt na zakup pronitu to Zawodnik krzyczał że zadłużył miasto .Tylko że z pronitu za działki i złom które sprzedał Zawodnik, wyszła niezła sumka pare mln zł

ziomek7 (07-09-2008, 10:28:29)
Szanowni Państwo,mam 2 pytania.
1.Czy to prawda z tymi odznaczeniami,tzn,że Panowie sami sobie je przyznali i kupili?
2.Co z firmą Pionki -Tur?Kiedy bedzie rozliczenie?Co z tym Pożarem?

_pawel1 (07-09-2008, 10:53:27)
Całkowite rozliczenie z firmą Tur Pionki nastąpiło 5 09 2008r.

mini_komentator (07-09-2008, 11:13:58)
Kamilu nie wiem czemu odpowiadasz za radnych , chyba że jesteś ich adwokatem ???
A tak wogóle to straszny egoista z ciebie !!! tylko to co ty mówisz jest fajne i heppy , a jak tylko ktoś ma inne zdanie na jakiś temat to zaraz jest ograniczony !!!
Jeśli zaś w/g ciebie zasługami radnych są zakazy dla burmistrza to OK !!! Szanuję twoje zdanie !!!
Ale szkoda , że nie jest żal naszym radnym , że włożone grube pieniądze w Kasyno poprostu przepadną !!! i co z tego , że nie pozwolili go wykończyć jaka w tym zasluga ???
Że pozwolą grać orkistrze to też mi wielka łaska , przecież zawsze orkiestra grała !!!
Że dali pieniądze na inny sport niż tylko Proch , no to też mi łaska i zasługa , dlaczego to miałby Proch zgarnąć wszystko !!!
A już najbardziej rozśmiesza mnie to jaką mają zasługę za przypilnowanie ogródka !!! Żaden nawet nie zajrzał jak firma chrzaniła robotę tylko w niedzielę o 8 rano wielkie larum !!! Gdyby pilnowali tak naprawdę inwestycji ogródka to nie byłoby tego larum !!!
Ja wiem , że radni zgadzaja się lub nie na propozycję burmistrza !!! Więc nie rozumię jaki mają w tym cel ,że najpierw zgadzają się na propozycję burmistrza , akceptują !!!
Reszta należy do burmistrza !!! więc bierze się on za realizację tego zadania jak każdy w takiej sytuacji by zrobił !!!
A w następnej kolejności radni wstrzymują wykonanie zadania i robią wielki szum oraz zarzut dla burmistrza , że to robi !!!

kamil (07-09-2008, 11:26:47)
Mini zrozum że radni zgadzają się na inwestycję lub nie.Burmistrz był od tego by przekonać radnych do np.inwestycji kasyna.Zrobił to powiedział ze jest promesa czyli cześć się zwróci i dlatego zgodzili się na kredyt.Jak dobrze wiesz później okazało się że ich oszukał (jeśli by wiedzieli wcześniej pewnie by nie doszło do tej inwestycji)i mało tego sam burmistrz zwiększył sobie wysokość tej inwestycji.To taki przykład byś wiedział o co mi chodziło.Radni są tyle samo warci co burmistrz ale oni mają mniej do gadania niż on.

Mateusz (07-09-2008, 11:33:17)
Z jednej strony za węgiel i ZUS są milionowe zaległości, a z drugiej prowadzi się milionowe inwestycje ( Kasyno, tunel ).
To tak, jakbym przestał płacić za gaz i za prąd, a zaczął kosztowny remont mieszkania.
Chyba łatwo przewidzieć do czego taka polityka może doprowadzić.

kamil (07-09-2008, 11:38:29)
O widzisz Mateusz dokładnie jest jak mówisz .Przecież poprzednich długów nikt mu nie umorzy a mieszkańcy jeśli będą mieli zimno w okresie grzewczym to roz.....lą ten urząd wraz z Zawodnikiem.Przepraszam za określenie ale jest to jedyne rozsądne i jeśli czytają to urzędnicy burmistrza to niech mu przekażą że prócz radnych są jeszcze mieszkańcy piszący na tej stronie .Mnie w wałka nie zrobi i jeśli nie będzie ogrzewania to ja osobiście pójdę do Zawodnika i powiem co o nim myślę

_pawel1 (07-09-2008, 11:38:35)
Mini składka ZUS jest składową zarobków nauczycieli,nie płacenie jej w terminie jest równoznaczne z okradaniem tej grupy zawodowej.Dlaczego nauczyciele nie interweniują: każdy chce pracować i dlatego błoga cisza.Mini do tych rewelacji się nie odnosisz, nie będziesz SOBIE brużdżił prawda.

mini_komentator (07-09-2008, 11:51:06)
No wiesz kamil z tego co ja widzę w telewizji to naprawdę radni mają dużo do powiedzenia !!! a nawet nie muszą mówić !!! wystarczy , że podniosą albo i nie rekę do góry !!!
Jeśli chodzi o Kasyno ja też widziałem w telewizji jak panowie z PO dużo dla Pionek obiecali !!! ja też im wierzyłem , bo jestem osobą uczciwą , która jak powie to tak jest !!!
Czy ktoś z was wziął pod uwagę to , że to PO wypięło się na nasze Kasyno ???
Wtedy nie ma przeproś , wszyscy radni powinni ratować nasze mienie !!! a nie też sie wypinać i szukać na siłę winnego !!!
W/g mnie trzeba znaleźć szybkie rozwiazanie problemu !!! a może tak jak już pisałem - wykończyć , przenieść tam MOK , a stary budynek wynająć ( może na biura , bank ) a może sprzedać !!! może już dać ogłoszenia i zobaczyć czy ktoś się zgłosi !!!
Naszym radnym brakuje przede wszystkim myślenia biznesowego , przedsiębiorczości , pomysłu na cokolwiek i odwagi w jakimkolwiek działaniu !!!
A na dodatek boją się odpowiedzialności , więc najlepiej nic nie robic to nie trzeba bedzie za nic odpowiadać !!!
I to jest strata dla miasta , że tak wybraliśmy !!!
Nawet im się nie dziwię - bo są osobami pracującymi całe życie na etacie i uważają że tyle można wydać ile się zarobi !!! że jak ma się pieniądze na metr chodnika to go ułożyć , a za dziesięć lat następny kawałek bo odłoży się czy też uzbiera na ten cel pieniądze !!!
Ale tak daleko nie zajedziemy !!!


mini_komentator (07-09-2008, 11:56:09)
Tak jest paweł - bo kołdra jest za krótka !!!
Jak pociagnąć w jedną stronę wystają nogi jak w drugą to ręka albo głowa !!! i ciągle na coś brakuje !!!
A przez to co pisałem wyżej kołdra staje się coraz krótsza , bo nikt nic nie robi w tym kierunku , żeby zadziałać !!!
Prosty przykład - brak zgody na sprzedaż działki na Zakładowej , a już można by było jakąś dziurę załatać , ale w/g radnych ?? po co ???

delta (07-09-2008, 11:58:15)
Hahahaha ale się uśmiałem. Ten order to ja bym wam wręczył za mienianie tematów :D jesteście mistrzami!!!!

Wracając do tematu referendum. To może powiecie mi dlaczego rada nie chciała poddać się do opini publicznej mieszkańców tak jak burmistrz? Przecież padł taki pomysł od jednego z radnych... Padł również taki pomysł : (jak wszyscy wiemy koszt referendum wynosi 100.000zł oczywiście te idiotyczne referendum wymyślili radni) więc jeśli burmistrz nie zostanie odwołany to radni zrezygnują z diet aby pokryć koszty tego daremnego wydatku. Niestety się nie zgodzili ;]
Odpowiedź każdy zna - boją się o własną kiese.
To tyle moich wypowiedzi w tym temacie, szkoda słów i czasu. Poczekajmy do referendum, w tedy się wszystko wyjaśni.

_pawel1 (07-09-2008, 12:14:58)
Mini ja pytam jakim prawem miasto okrada nauczycieli.

mini_komentator (07-09-2008, 12:36:17)
Paweł jeżeli miasto okrada nauczycieli to go zapytaj jakim prawem to robi !!!
A nie pytasz mnie zwykłego obywatela !!!
Ja nie znam odpowiedzi na wszystkie pytania !!! nie jestem alfą i omegą !!!

omega (07-09-2008, 13:50:46)
Na temat „tematu”.
Koszt referendum wyniesie 23.000 do 25.000 zł. informacja z Państwowej Komisji Wyborczej.
Czy to dużo, czy mało dla miasta i z czym by to można porównać dla przykładu:
Jest to dwukrotnie mniej jak wyrzucone pieniądze przez burmistrza na spółkę Pionki Tur.
Jest to mniej jak wynagrodzenie roczne opłacania poszczególnych stanowisk stworzonych przez burmistrza /na co Rada nie miała wpływu/ takich jak – asystent prasowy, psycholog osobisty, specjalista ds. trudno powiedzieć jakich pan m.m, osobista asystentka ds. zaparzania kawy w expresie za 1.800 zł, dyrektor Urzędu /tu należy pomnożyć przez dwa referenda/, kierownik ds. promocji przywrócony z banicji – czytaj prezes spółki.
Koszty wyjazdów rocznych na osobiste delegacje w sobie wiadomym tylko celu to kwota wyższa od kosztów referendum.
Nie sposób przeliczyć kosztów tego referendum na straty miasta jakie poniosło dzięki burmistrzowi z tytułu prowadzonych inwestycji. Tu nie ma skali porównawczej.
Jaka też jest cena dokonania podziału społecznego i moralnego mieszkańców tego miasta przez odznaczonego „osobnika” medalem Pojednania podczas poniedziałkowych uroczystości na cmentarzu. Czy jest taka cena?


mini_komentator (07-09-2008, 14:48:57)
Na ostatniej radzie przewodniczący Siek powiedział , że w mieście liczy się każdy grosz - każdy to rozumie , że na wet ten najmniejszy !!!
No chyba , że liczy się każdy grosz wydany przez burmistrza , a już przez radnych nie !!!
A tak z ciekawości to w zeszłych kadencjach burmistrzowie i wiceburmistrzowie nie jeździli wogóle w delegacje ???

Mateusz (07-09-2008, 15:50:49)
I właśnie dlatego, że w mieście liczy się każdy grosz, referendum może być pośrednio bardzo opłacalne.
Myślę, że wystarczy, że następca obecnego burmistrza zlikwiduje jedno z niepotrzebnych stanowisk i koszt referendum się zwróci.
Pomnóż choćby tylko 1500 zł * 20 i już masz zwrot kosztów wg tego, co pisze Omega.
Likwidacja każdego następnego z niepotrzebnych moim zdaniem etatów to już czysty zysk dla miasta.

Zresztą wyciąganie sprawy kosztów jest w tym przypadku niesmaczne, bo to normalne w demokracji, że są powszechne głosowania i zawsze wiążą się z tym jakieś koszty.
Nie chcemy chyba rządów dyktatury, tylko demokracji, w której obywatele podejmują decyzje w głosowaniu.
Jeśli koszty miałyby o czymś przesądzać, to trzebaby było w ogóle zrezygnować też z wszelkich wyborów, a więc w konsekwecji z demokracji.


Mateusz (07-09-2008, 15:55:16)
Jeszcze gorsze od strat finansowych bywają straty moralne.
Teraz ogólnie rzecz biorąc jest widzę taki czas, że porządnych, uczciwych ludzi podaje się do sądów, a szubrawców się wybiela.

omega (07-09-2008, 20:44:51)
Oglądając relacje z sesji RM z czwartku tego tygodnia nasuwa się wniosek i pytanie czy referendum w sprawie odwołania burmistrza z tytułu nie udzielenia absolutorium to jest jedyny powód uznania że na tym stanowisku znajduje się niewłaściwa osoba.
Dzisiejsza dwugodzinna relacja. Radni przez trzy kwadranse dyskutują nad tym że burmistrz nie przychodzi na sesje i nie udziela odpowiedzi, nie informuje o sprawach miasta itd., itd. Zresztą o czym może mówić chyba że o długach. Sympatycy tłumaczą że się obraził bo mu głosu nie dawano. Można by też przyjąć że pan burmistrz w prawach niezwykle ważnych dla miasta wyjechał w delegacje. Nic z tego. Pan burmistrz przebywa w budynku Urzędu i jak widać kilka razy podczas sesji przemierza całą salę obrad tam i powrotem niby że to ma sprawę do dyrektora Urzędu z kartka papieru, być może tą samą. Zastanowić się należy czy to jest normalne zachowanie człowieka na tak odpowiedzialnym stanowisku, który z jednej strony chce pokazać jak „olewa” tą Radę swoja nieobecnością na sesji, a z drugiej strony z jakimś dość dziwnym uśmiechem zadowolenia kręci się po tej sali. Co można przez to pokazać? Czy to jest normalne zachowanie ?
Tak na marginesie. Rozmawiano dzisiaj w TVN 24 na temat zachowań posłów w sejmie i ktoś postawił pytanie czy kandydaci na posłów nie powinni okazywać przed kandydowaniem zaświadczenia lekarskiego o stanie zdrowia psychicznego.


mini_komentator (07-09-2008, 22:21:49)
Ja też oglądam transmisję z posiedzenia rady , no i kolejne godziny w plecy !!! Właśnie gdybanie i roztrząsanie bez końca , że burmistrz nie przychodzi !!! a dlaczego ??? czyżby już wszyscy zapomnieli ??? że traktowany był jak śmieć i na zasadzie - do budy !!! Przecież takich zachowań nie da się zapomnieć !!!
W żadnej sprawie nie dane mu było zabrać głosu !!! a teraz raptem wszyscy by go chętnie pytali !!! Tzreba było pytać jak przychodził !!! a nie jeździć po nim bez końca !!!
Nie oszukujmy się - właśnie z tego nawet powodu zacząłem pisać , bo moja ludzka godność nie mogła się z tym pogodzić , że w XXI wieku tak może człowiek traktować człowieka !!! i to publicznie na oczach całego miasta !!! a inni mu na to pozwalają !!!
Więc to co macie to tylko i wyłącznie na własne życzenie !!!
Nie wiem jaka jest między wami umowa i na co czeka burmistrz , może np. na jakieś małe słówko - przepraszam ???
Skoro wchodził do sali może myślał , że go ktoś o coś zapyta albo poprosi do stołu !!!
Ja nadal nie widzę żadnej poprawy w traktowaniu ludzi przez szanownego p.Dolegę !!!
Nadal pokazuje jak traktuje się człowieka , który akurat ma inne zdanie na pewnie tematy niż on !!!
Jeżeli zabiera ktoś głos z 12radnych może mówić co chce jak chce na jaki temat chce i nawet wkółko to samo bez względu na czas !!!
Jeżeli głos zabiera ktoś z 9radnych patrzy on na nich z takim obrzydzeniem jakby przynajmniej jakiś ohydny robal chciał mu wleźć na kolana !!! A te głupie uśmieszki i bezsensowne wzruszania ramionami !!! normalnie całkiem jak w cyrku !!!
A już osoba p. Murawskiej działa na przewodniczącego jak płachta na byka !!! z miejsca podnosi głos i wręcz krzyczy , a jak mówi do tej pani to tak jakby miał jakiegoś tumana przed sobą - mimo , że ma inteligentną kobietę !!!


mini_komentator (07-09-2008, 22:24:04)
No i oczywiście potem musi wszystko przetłumaczyć na język dolega , bo w/g niego przed telewizorami też siedzą same tumany i nic nie rozumieją co kto mówi !!!
Nie wiem , jak może to się komuś podobać !!!

mini_komentator (07-09-2008, 22:33:44)
Ale ładnie umiesz przeliczać mateusz !!!
Myślę , że jak zwolniłoby się wszystkich urzędników w Urzędzie to koszty by się wyraźnie i bardzo znacznie zmniejszyły !!!
Można by było na to konto robić po kilka referendum rocznie !!!
Może to ma nawet sens !!! - wybralibyśmy sobie wszystkich od nowa i byłoby fajnie , a przede wszystkim święty spokój !!!

omega (08-09-2008, 13:02:34)
„Małe słówko – przepraszam” dla burmistrza od radnych to szczyt hipokryzji za dwa lata pomiatania radnymi na sesjach, w Zagożdżonce, na spotkaniach z mieszkańcami itd. Powiedzmy że radni w „biblijny” sposób nadstawili by drugi policzek, ale ten pan i tak by tego nie zrozumiał.
Co do wchodzenia na salę obrad podczas sesji przez burmistrza przy jednoczesnym „olaniu” sesji i radnych to zachowanie a”normalne. Można zrozumieć że miał powody to się obraził i ma radnych w du…e. I można to uznać za normalne. Nie ma obowiązku ustawowego udziału osobistego w sesjach. A tu przyśle na sesje swojego dyrektora, który notabene nie może zabierać głosu w jego imieniu. Chyba tylko po to aby mieć pretekst wchodzenia na ta salę, a może mnie poproszą do stołu. A kuku, jestem ale mnie nie złapiecie i nic wam nie powiem. Mam w kieszeni „coś” ale wam nie pokażę. Zachowanie niczym „małego Jasia” w przedszkolu, a tu ojciec miasta.


omega (08-09-2008, 13:13:58)
R E F E R E N D U M Z A 48 D N I ! ! !

omega (08-09-2008, 16:50:20)
Dwa niezwykle proste pytania na które znając odpowiedź nikt nie będzie miał problemu z postawieniem krzyżyka w odpowiednim miejscu karty do głosowania za 48 dni.

Pytanie nr 1.

Co dobrego dokonał dla tego miasta pan Romuald Zawodnik jako Burmistrz, czego nikt inny na tym stanowisku nie zdołałby dokonać ?


Pytanie nr 2.

Czy wszystko zło, które wydarzyło się w tym mieście w obecnej kadencji dzięki Burmistrzowi Romualdowi Zawodnikowi miałoby miejsce gdyby stanowisko Burmistrza piastowała inna osoba ?


mini_komentator (08-09-2008, 20:55:00)
Omego ty to chyba oglądasz sprawozdania , ale nie z pionkowskich posiedzeń rady !!!
Szczytem hipokryzji to jest pisanie przez ciebie słów - \" 2 lata pomiatania radnymi na sesjach przez burmistrza \"
Ty masz dany specyficzny dar - robienia z ludzi idiotów ??? głupków ??? czy debili ???
Czy ty myślisz , że ludzie na niczym się nie znają ???
i nie wiedzą co widzą i nie wiedzą co słyszą ???
Jeżeli już ktoś naprawdę za 48 dni nie będzie mógł usiedzieć w domu i uprze się iść głosować , czyli praktycznie oddać głos na radnych !!!
Niech odpowie sobie na takie 2 pytania !!!

1 - co takiego dokonali dla miasta Radni - czego nikt inny nie zdołałby dokonać !!!

2 - czy widzicie jakieś zło , które wydarzyło się w tym mieście dzięki burmistrzowi Romualdowi Zawodnikowi , a nie wydarzyłoby się gdyby to stanowisko piastowała inna osoba ????



Marcin_z_Radomia (08-09-2008, 21:04:54)
Odpowiadam jako mieszkaniec dla mini.........
1. Nie dopuscili do ruiny finansów miasta przez Burmistrza !
2. Żaden z poprzedników nie doprowadzał do katastrofy finansów miasta !!!!

mini_komentator (08-09-2008, 21:14:39)
Z tego to ja już nic nie rozumię !!!
Najpierw - trąbicie , że miasto już jest prawie w upadłości , w/g omegi po 3 miliony długu w każdej możliwej dziedzinie , w sumie 32 miliony zadłużenia !!!!
A teraz ty przypisujesz radnym zasługi , że nie dopuścili do ruiny finansów miasta !!! z tego wniosek , że wszystko jest w porządku !!!
Dopiero mi to są zasługi radnych !!!
Najpierw straszą ludzi , że miasto jest w złej kondycji finansowej - wręcz w upadłości , a potem się chwalą , że je od tego wyratowali !!!
Tak na zdrowy rozum to nie wiem w co wy cały czas gracie !!!


omega (08-09-2008, 21:35:00)

Marcin, nie dogadasz się z kimś co nie tylko nie potrafi logicznie myśleć, ale nawet tego nie chce bo celem podstawowym jest rozmydlenie tematu i odwrócenia uwagi od „wodza”.

Referendum 26 października dotyczy odwołanie burmistrza miasta, a nie radnych. Referendum odbędzie się na podstawie nieudzielania absolutorium burmistrzowi za 2007 r przez Radę Miasta co można nazwać prologiem w całości sprawy. Podstawą poddania burmistrza ocenie społecznej jest decyzja RIO, która w najmniejszym „detalu” nie podważyła uchwały Rady Miasta w tej materii. Gdyby zatem przyjąć że Rada Miasta w swojej ocenie udzieliła burmistrzowi absolutorium mimo wykazanych wszystkich nieprawidłowości to nasuwa się prosty i jednoznaczny wniosek że zakamuflowano by nieprawidłowości jakich dopuścił się burmistrz, a które jednoznacznie w ocenie RIO zasługiwały na ocenę negatywną.
To tak jakby prokuratura umorzyła postępowanie mimo oczywistych zarzutów podejrzenia przestępstwa powiedzmy ze względów „subiektywnych”, a faktycznie w ocenie Sądu niezawisłego i stosownych przepisów prawa podejrzenia te były nie podejrzeniami, a niezbitymi dowodami w sprawie.


mini_komentator (08-09-2008, 21:41:23)
I jeszcze jedno w sprawie nie przychodzenia burmistrza na sesje !!!
Jeżeli burmistrz napisał do radnych pismo , że nie będzie przychodził na posiedzenia !!! pewnie uzasadnił swoją decyzję !!!
Napewno też napisał w tym piśmie kiedy bedzie przychodził i czego w tym temacie oczekuje od radnych !!!
Myślę , że może jakieś małe przepraszam , które jak piszesz omego za nic nie przejdzie wam przez gardło !!!
A może obietnicy , że bedzie traktowany jak człowiek !!!
A może jakichś zmian w odbywaniu się sesji ???
Nie wiem !!! a może ty wszystkowiedzący omego powiesz -czego od was oczekuje burmistrz ???
Dlaczego dla dobra miasta tak ciężko jest wam doprowadzić do zgody ???



mini_komentator (08-09-2008, 21:54:17)
Z tego co wiem - mimo , że rada nie udzieli burmistrzowi absolutorium to nie jest powodem do ogłaszania referendum !!!
Panu Janeczkowi też radni nie udzielili absolutorium !!! i nie przeszkodziło mu to być burmistrzem przez 10 lat !!!
Tu akurat rozchodzi się zupełnie o coś innego !!!

omega (08-09-2008, 21:58:16)
Aby być traktowanym jak człowiek to najpierw trzeba traktować innych jak ludzi. Z resztą trzeba być człowiekiem.
Fakt nie przychodzenia na sesje przez burmistrza to można uznać jako pierwszy przypadek działania tego pana na korzyść miasta. Uzasadnienie chyba oczywiste. Sesje nagrywane są przez miejscową TV za odpłatnością w rozliczeniu godzinowym. Obecność pana burmistrza przysporzyłaby dodatkowych godzin, a co za tym idzie dodatkowe koszty z kasy miejskiej. Obecność burmistrza i tak by nic nie wniosła tyle że by trochę pokłamał, poopowiadał swoje pomysły z ostatnich wizji i robił wyjazdy radnym aż wywlekając ich sprawy rodzinne.
Tak trzymać panie burmistrzu to pierwszy plusik na korzyść referendum.


Marcin_z_Radomia (08-09-2008, 22:04:34)
Miałem juz się nie odzywać , ale na takie stwierdzenia jakie pisze mini to az człowieka nosi. Widac ze znajomośc obowiazującego prawa jest dla mini abstrakcja. W skrócie....od 6 lat obowiązuje juz inna ustawa o samorządzie. Wcześniej można było dostawac, niedostawac, absolutorium i nie rodziło to praktycznie zadnych konsekwencji. Wcześniej RADA wybierała burmistrza. Od 6 lat Rada i Burmistrz wybierani sa osobno...a to znaczy ze sa inne ustawy SAMORZADOWE ! Najpierw doucz sie a potem pisz bo cały czas piszesz głupstwa.To co za wszelką cenę chcesz wmówić radnym obowiązywało 6 ( sześć) lat temu!!!!!!!!!!! Wiec niewymyslaj czegos czego ustawodawca juz dawno zmienił!!!!!

mini_komentator (08-09-2008, 22:10:11)
Określ się omego czego ty chcesz od życia !!!
Akurat ostatnia sesja była przedłużona , bo 12radni mieli
pretensję , że burmistrz nie przychodzi na sesje !!! Ty też !!! dałeś to tu do zrozumienia !!!
Teraz znowu piszesz , że dobrze , że nie przychodzi , że jest to z korzyścią dla miasta !!!
To jest właśnie cała prawda o tym co piszesz - raz tak , a za chwilę wspak !!!
Nie widzisz , że jesteś śmieszny i jednocześnie tragiczny ???


omega (08-09-2008, 22:12:07)
Marcin, nie denerwuj się na noc i tak Ci to nic nie da. Kampania anty-referendalna burmistrza i jego ludzi już się rozpoczęła. Chodzi tu aby ogłupić ludzi tak jak ogłupiono w kampanii wyborczej. Próbuje się stworzyć narodowi mętlik w głowie że referendum ma polegać na dokonaniu wyboru miedzy burmistrzem, a radnymi. To że w 2007 r narobił bezprawnych „numerów” to jakie to ma znaczenie.

mini_komentator (08-09-2008, 22:12:31)
Sprawdzę i ci odpowiem , bo jak zwykle uważam , ze wam nie można tak ot wierzyć w to co piszecie !!!

Mateusz (08-09-2008, 23:43:02)
Dla mnie te dyskusje są dodatkowym potwierdzeniem tego, że referendum faktycznie jest już potrzebne.
Trzeba jeszcze dodać, że Mini Komentator najdelikatniej mówiąc mija się z prawdą wmawiając czytającym, że głosowanie w referendum jest praktycznie oddaniem głosu na radnych.
Każdy może sprawdzić.
U góry strony jest wzór karty do głosowania, a na niej pytanie i dwie możliwe odpowiedzi.
Można głosować za lub przeciw odwołaniu burmistrza.
O radnych nic tam nie ma.

delta (09-09-2008, 09:19:05)
"głosowanie w referendum jest praktycznie oddaniem głosu na radnych"

i zgadza się. Bo tak na prawdę komu służy to głupie referendum? Przecież że nie mieszkańcom tylko radnym. Przez te 2 lata mi jako mieszkańcowi tego miasta niczego nie ubyło, w niczym burmistrz mi nie wyrządził szkody.

Ja podobnie jak i moi znajomi, oddajemy głos przeciwko radzie pozostając w domach, "bojkotując" cały ten cyrk.

_pawel1 (09-09-2008, 09:54:10)
Radni zgodzili się na powstanie TUR Pionki,ale nie oni kierowali firmą,nie oni tworzyli ten cyrk,nie oni uchylali się od sprawozdania finansowego.Mini apeluje o skierowanie sprawy do prokuratury,teraz gdy biuro firmy spaliło się.Teraz to można prowadzić śledztwo,czy było to podpalenie,czy nieszczęśliwy wypadek.Mini twoje słowa mają podtekst,a teraz drogie dzieci pocałujcie mnie w ......!!!.

omega (09-09-2008, 11:20:33)
Raz jeszcze wracam do podstawowych pytań związanych z referendum dotyczącego odwołania burmistrza: Pytanie nr 1.

Co dobrego dokonał dla tego miasta pan Romuald Zawodnik jako Burmistrz, czego nikt inny na tym stanowisku nie zdołałby dokonać ?


Pytanie nr 2.

Czy wszystko zło, które wydarzyło się w tym mieście w obecnej kadencji dzięki Burmistrzowi Romualdowi Zawodnikowi miałoby miejsce gdyby stanowisko Burmistrza piastowała inna osoba ?


Wiedząc z góry że ponownie będzie temat odbity na radnych więc odpowiadam – radni rady miasta nic nie zrobili, ale to jest temat przy następnym referendum.
Referendum 26 października dotyczy oceny tylko i wyłącznie burmistrza Romualda Zawodnika i należy skupić się tylko w tym temacie.
Odpowiedź na postawione ponownie powyższe pytania pozwoli wielu wątpiącym podjąć decyzje w tej sprawie.

REFERENDUM już za 47 dni.
------------------------------------------


sledczy007 (09-09-2008, 15:00:23)
Mateusz ale jesteś mało inteligentna!!!!Tak mini ma WIELKĄ RACJĘ mówiąc,że idąc na referendum oddajesz głos na nieudaczników tzn.RADNYCH ( nie wszystkich)

sledczy007 (09-09-2008, 15:02:27)
Szkoda że Miśkiewicz i jego spółka nie zgodzili się na referendum "A".Ciekaw jestem czy wtedy też by odliczali czas do referendum???

_pawel1 (09-09-2008, 20:13:19)
A jakże śledczy masz wielką racje tak wielką jak Mini Mini a może i większą .Wreszcie pomogłeś rozszyfrować skróty Omegi,jesteś Wielki .Pisząc do Mini Mini zwracasz się do kobiety i dwóch Panów, więc powinieneś bardziej dbać o styl.

mini_komentator (09-09-2008, 22:10:47)
Obiecałem , że odpowiem !!!
To radni nie udzielili burmistrzowi absolutorium , następnie decyzję swoją wysłali do RIO .
RIO nie miało zastrzeżeń do uchwały o absolutorium !!!
I w tym momencie radni mogli dać sobie spokój , nie musieli doprowadzić do referendum !!! tak jak dali sobie spokój 4 lata temu kiedy podobna sytuacja dotyczyła burmistrza Janeczka !!!
Ale tu cały czas chodziło , żeby doprowadzić do referendum !!!
Więc zwołali sesję i podjęli uchwałę o referendum , którą wysłano do wojewody i on zgodził się na przeprowadzenie referendum w Pionkach !!! Myślę , że dla świętego spokoju , żeby zobaczyć co na ten temat myśli nasze społeczeństwo !!!
Czyli referendum i jego koszt to tylko wymysł naszych 12wspaniałych !!!
A jeśli chodzi o samo referendum !!! mateusz i omega twierdzą , że nie dotyczy ono radnych !!! a jedynie oceny tylko i wyłącznie burmistrza !!!
Jak zwykle jest to nieprawdą !!!
W dwojaki sposób my mieszkańcy możemy w swoim głosowaniu wyrazić niechęć do 12radnych !!!
1 - jeżeli będziemy głosować na burmistrza !!! i wygra to pokażemy , że nie chcemy takich radnych !!!
2 - jeżeli nie pójdziemy na wybory poprostu zbojkotujemy je , to brak prekwencji spowoduje , że burmistrz zostanie i w ten sposób też pokażemy , że nie chcemy takich radnych !!!
Więc nie piszcie bzdur , że referendum nie dotyczy radnych !!!

mini_komentator (09-09-2008, 22:19:36)
Odbijany !!! Zadajmy sobie dwa pytania przed wyborami !!!
1 - Co dobrego dokonali dla tego miasta radni , czego nikt na tym stanowisku by nie dokonał ????? Czy wogóle coś zrobili ?????
2 - Czy jakieś zło dokonało się w tym mieście za rządów burmistrza Zawodnika , które nie dokonaloby się za rządów innego burmistrza ????

Co dla miasta zrobili radni w ciągu 2 lat ?????
Według omegi - NIC !!!! mówi , że to temat na drugie referendum !!!!
Ale czy my chcemy drugie referendum ????????????
Bo ja nie !!!!!!!!!

mini_komentator (09-09-2008, 22:49:43)
Jeszcze małe słówko do pawła , bo on ciągle gdzieś tkwi w tym Pionki-Tur !!!
To , że spaliła się siedziba tej firmy !!! to kolejny zarzut dla burmistrza !!! więc powinieneś się tym cieszyć , a nie martwić !!!
Wy to macie zawsze jakieś odwrotne uczucia !!!

Mateusz (10-09-2008, 15:57:44)
Mini, zarzucasz mi pisanie nieprawdy?
Spójrz na kartę do głosowania, gdzie jest mowa o radnych?
Może dla Ciebie odpowiedź na pytanie na karcie oznacza wyrażenie zdania o radnych, dla mnie niekoniecznie.
Pytanie jest jasno sprecyzowane i tak je należy rozumieć.
Więc mi nie zarzucaj takich rzeczy, bo widzę, że szybko się rozpędzasz, tylko przeprosić nie potrafisz.

Do burmistrza Janeczka radni mieli widocznie na tyle zaufania,że mimo nieudzielenia absoluturium, nie zdecydowali się na referendum, nawet chyba nie było takich pomysłów.
Co do samych radnych, to nie mam takiego zdania jak Omega.
Uważam, że nie ma żadnych podstaw do ich odwoływania, obojętnie, czy któregoś lubię, czy nie.

omega (10-09-2008, 20:55:22)
Meteuszu, w mojej ostatniej wypowiedzi powiedziałem że „radni rady miasta nic nie zrobili” , ale to tylko dlatego że chciałem wyręczyć adwersarzy w dyskusji na temat zasług burmistrza przed referendum stawiając dwa proste pytania. Wiadomo było z góry że odpowiedzią na moje pytania będzie jak zwykle udawanie „głupa” i stawianie podobnych pytań przeciwko radnym i jak nazwano „Odbijany” . Ale na tym polegają cały ten czas odpowiedzi „wiernej drużyny” na oczywiste i niewygodne pytania stawiane w negatywnej ocenie burmistrza. Dlatego już z góry dałem retoryczną odpowiedź aby się „wierni” nie musieli wysilać co do radnych oczekując w końcu odpowiedzi na moje dwa pytania dotyczące burmistrza i jego zasłużonego referendum. Nic z tego, odpowiedzi brak – „Odbijany”.
W rzeczy samej, również uważam i dałem temu wielokrotnie dowód że dzięki radnym i to tym 12 miasto zostało ocalone jak do tej pory od upadłości. Fakt że rada jest ciałem kolegialnym i uchwały przechodzące większością /tą pozytywną/ przypisywane są i tak całej radzie. Myślę że wyjaśniłem. A z drugiej strony to jak bym mógł wyrazić się żle o radnych jeśli podobno jestem jednym z nich i to tej lepszej „części”.
Jeszcze jedno. Z tego co jest mi wiadomo to nigdy nie było sytuacji aby pan Janeczek nie otrzymał absolutorium, podkreślam nie otrzymał.


Referendum już za 46 dni !!!
------------------------------------


_pawel1 (10-09-2008, 21:19:34)
Mini sprawujesz urząd Burmistrza,spółka powołana przez miasto uchyla się od sprawozdania finansowego.Jej działalność jest praktycznie żadna.Mieszkańcy na radzie miasta pytają o działalność spółki,odpowiadasz na zadane pytania podpierając się stosownymi dokumentami,czy olewasz wszystkich jak miało to miejsce.Mini odnośnie osoby Pana Zawodnika,byłem zadowolony ,że to właśnie on wygrał wybory,byłem.Jeśli chodzi o mnie to nie potrafię cieszyć się z nieszczęścia: jakkolwiek rozumielibyśmy pożar firmy Tur Pionki.

Mateusz (10-09-2008, 21:57:47)
Burmistrz Janeczek raz nie otrzymał absolutorium, ale nawet nikt nie myślał, aby go odwoływać, to nie ten wymiar, choć go krytykowano, to jednak cały czas cieszył się dużym zaufaniem, a nieudzielenie absolutorium było raczej formą upomnienia.
Omega, no to witaj w klubie, jestem podobno radną...
Tak na poważnie, to współczuję tej 12-stce, że przyszło im pracować w tak ciężkiej kadencji, a przecież niektórzy są radnymi pierwszy raz.
Domyślam się też, że wszelkie ich próby zrobienia czegoś dla swojego okręgu wyborczego mogą być z góry skazane na porażkę.
Dlatego pytanie, co zrobili radni, trąci dla mnie hipokryzją.
To jest moim zdaniem manipulacja - porównywanie na jednej płaszczyźnie radnych z burmistrzem, bo inne są ich role, kompetencje, zadania i możliwości, to jest tak, jakby pytać, czy więcej robi premier, czy sejm. Co innego robi premier, co innego sejm.
Poza tym, radny to nie jest etat, a burmistrz tak, i to za niemałe pieniądze, zwłaszcza w pionkowskich warunkach.




mini_komentator (11-09-2008, 09:09:41)
Strasznie nie lubię jak ktoś mnie oszukuje !!! potem już mu nigdy nie wierzę , a wy robicie to nagminnie !!!
Nawet teraz taka prosta sprawa !!! Przecież wszyscy wiedzą a przede wszystkim pamietają , że burmistrz Janeczek też nie uzyskał w swojej karierze absolutorium od radnych !!! dwukrotnie potwierdza to w swoich wpisach mateusz !!! ale już omega nie - w/g niego to nieprawda !!! mimo , że to on wie najlepiej jak było !!!
Widzisz omego dlatego , że za każdym razem kłamiesz to żebyś zapisał wszystkie możliwe strony nigdy ci już nie uwierzę !!! i nie tylko tobie bo wy tu piszący robicie to nagminnie !!!
Mateusz ja wiem jak wyglada karta do głosowania i wiem ,że trzeba zakreślić krzyżyk na NIE , żeby wybrać burmistrza !!!
Jeżeli go wybierzemy to dajemy do zrozumienia radnym , że ich nie chcemy !!!
Jeżeli nie pójdziemy na wybory tym bardziej wygra burmistrz i zostanie - wtedy znowu dajemy do zrozumienia radnym , że ich nie chcemy !!! Czy to jest dla ciebie tak naprawdę trudne do zrozumienia ????
Wiem też , że radni nie są burmistrzami i nie biorą jego pensji !!! wiem że mają inne role , zadania itp. więc niech pochwalą się co zrobili dla miasta czy też swojego okręgu wyborczego w tym co mogli zrobić !!!
Paweł ja nadal dziwię się , że radni nie podali burmistrza do prokuratury za jego przestepstwa dotyczące Pionki-Tur !!! dziwę się też na co czekają i jaki mają w tym cel !!! To już pewnie należy do ich kompetencji , bo przecież ciągle to robią z tego co widać !!!

omega (11-09-2008, 10:07:18)
Nie otrzymanie absolutorium jest wtedy gdy Rada Miasta przegłosuje uchwale w tej sprawie większością głosów co jest następnie podstawą do głosowania w sprawie referendum. W przypadku pana Janeczka nigdy nie było sytuacji, aby uchwała o nieudzielanie absolutorium była ważna. Sprawdziłem i nie mama zamiaru tego udowadniać.
Zarzucać innym że kłamią to należy najpierw mieć odrobinę wiedzy, a przede wszystkim samodzielnie potrafić myśleć.

Referendum już za 45 dni ! ! !
-------------------------------------

I nadal nie ma odpowiedzi na dwa podstawowe pytania:

Pytanie nr 1.

Co dobrego dokonał dla tego miasta pan Romuald Zawodnik jako Burmistrz, czego nikt inny na tym stanowisku nie zdołałby dokonać ?


Pytanie nr 2.

Czy wszystko zło, które wydarzyło się w tym mieście w obecnej kadencji dzięki Burmistrzowi Romualdowi Zawodnikowi miałoby miejsce gdyby stanowisko Burmistrza piastowała inna osoba ?


sledczy007 (11-09-2008, 10:49:27)
\"O\"mega jak zwykle kłamie i nie ma odwagi cywilnej przyznać się do tego że nie udzielił wtedy p.Janeczkowi absolutorium, mało tego on też nie udzielił absolutorium p.Rutkowskiemu, który rządził raptem 1-mc w starym roku i za ten m-c nie zostało udzielone absolutorium za cały rok w którym to rządy sprawował .p.Janeczek.\"O\"mego prawda to czy fałsz???????

_pawel1 (11-09-2008, 10:59:11)
Mini bardzo proszę o odpowiedź.

Mateusz (11-09-2008, 15:44:51)
Jeśli ja piszę, że z tego, co wiem, raz nie udzielono absolutorium poprzedniemu burmistrzowi, a Omega, że nie było tak według jego wiedzy, to nie znaczy od razu, że któryś z nas kłamie.
Kłamstwo jest wtedy, gdy ktoś świadomie, celowo wprowadza innych w błąd, a tutaj tak nie jest, choć widzę, że tak byście chcieli.

Mateusz (11-09-2008, 16:01:32)
Było to już kilka lat temu, z tego co wiem, to nie było w tym głosowaniu wystarczającej przewagi głosów ani za, ani przeciw udzieleniu absolutorium p. Janeczkowi, więc sytuacja patowa.
Według mojej wiedzy, aby powiedzieć, że nieudzielono absolutorium powinno być za taką opcją co najmniej 11 głosów, a tylu nie było.
Z kolei, aby powiedzieć, że udzielono absolutorium podobnie powinno być jedenaście głosów co najmniej, tylu też za taką decyzją nie było.
Więc powtarzam, sytuacja patowa i w sumie każdy z nas ma rację, jeśli rozumieć słowo udzielenie lub nieudzielenie w sposób potoczny.
Chyba najbardziej precyzyjne byłoby określenie, że nie nastąpiło wtedy żadne roztrzygnięcie.
Jeśli wprowadziłem kogoś, zwłaszcza Omegę w błąd w tej kwestii, to przepraszam.

Mateusz (11-09-2008, 16:06:14)
Myślę, że teraz, kiedy już wyjaśniłem te zawiłości, przeczytam słowo "przepraszam" od Mini_Komentatora i Śledczego pod adresem Omegi, za niesłuszne zarzucenie mu kłamstwa w powyższej kwestii.

omega (11-09-2008, 16:24:05)
Mateusz, zakończmy ten temat bo po pierwsze poprzednie władze nie są przedmiotem referendum za 45 dni, a podszczekujące hieny tylko szukają dziury w człym. Jeśli już chodzi o ścisłość co do poprzednich władz to w roku 1998 absolutorium nie otrzymał pan Rutkowski ze swoim zarządem i nawet nie za miesiąc tylko chyba 3 dni grudnia. Były to tylko i wyłącznie rozgrywki personalne, a nie zarzuty merytoryczne co do wykonanego budżetu. Wszyscy ówcześni radni wiedzą że gdyby burmistrzem był wtedy pan Janeczek to absolutorium w tego słowa znaczeniu byłoby udzielone. Zwykła próba sił na początku kadencji.

Mateusz mam pytanie – jak byś odpowiedział na pytania które powyżej postawiłem nawet bez rozwijania tematu prostym TAK lub NIE.


Mateusz (11-09-2008, 20:30:41)
Moim zdaniem, porównując burmistrza choćby do dwóch kolejnych kandydatów, którzy w ostatnich wyborach zdobyli najwięcej głosów ( bo musiałbym przyjąć jakieś punkty odniesienia ), odpowiedziałbym następująco:

Pytanie 1: Trudno o prostą odpowiedź, ale raczej skłaniałbym się do słowa "nic", to samo i inni by zrobili.
Pytanie 2: Zdecydowanie NIE.


mini_komentator (11-09-2008, 20:33:23)
No !!! wy to potraficie człowieka rozbawić !!! uśmiać się można do łez !!!
Kręcicie jak możecie i jeszcze ja mam za to przepraszać !!!
Szkoda jeszcze że nie na kolanach !!!
Mateusz dwukrotnie mówi , że burmistrz Janeczek nie uzyskał absolutorium !!! omega twierdzi , że \" nigdy nie było sytuacji, aby burmistrz Janeczek nie otrzymał absolutorium !!!
Wyszło , że się zamotali więc spryciurki wpadły na pomysł , że jak jeden mówi tak a drugi odwrotnie to najlepszym rozwiązaniem będzie wmówienie wszystkim że był remis - czyli sytuacja patowa !!!
I kogo wy chcecie oszukać ??? albo ktoś dostaje absolutorium , albo nie !!! a nie jakieś tam tra la la !!!
A tak z ciekawości - to skąd wy NIEradni macie takie szczegółowe informacje ??? nawet z możliwością ich sprawdzenia ???
Przy okazji można naprawdę wiele się od was dowiedzieć !!!Np. że p.Rutkowski nie otrzymał absolutorium od radnych za trzy dni sprawowania urzędu i to jeszcze w grudniu !!!
Czyli nie udzielono mu absolutorium za to , że p. Janeczek źle rządził przez cały rok !!! ale już p. Janeczek otrzymałby absolutorium od swoich radnych gdyby nadal był burmistrzem , mimo że źle rządził przez ten rok !!!
I to fajnie zostało nazwane - jako - próba sił !!!
Myślę , że p.Zawodnik też przechodzi próbę sił !!! tylko że p. Rutkowski wytrzymał ze znanych sobie powodów tylko pół roku , a p. Zawodnik za co go cenię nie daje sie już dwa lata !!! i niech trzyma tak dalej !!!
Należy dodać , że wtedy w tej próbie sił udział brali niektórzy ci sami radni co teraz !!!
A za 45 dni ??? będzie dzień prawdy omego !!!
P.ADM. nie życze sobie , żeby omega wyzywał mnie tu od HIEN tym razem !!! bo ja tu nikogo nie wyzywam i nikomu nie ubliżam !!! o czym pan dobrze wie !!!

Mateusz (11-09-2008, 20:36:47)
W pytaniu 1 trudno o prostą odpowiedź, bo trzebaby najpierw powiedzieć, co burmistrz zrobił, co jest bezdyskusyjnie dobre i nie wzbudza kontrowersji.

Mateusz (11-09-2008, 20:51:12)
Jak to Mini nie ubliżasz, jak dopiero co nazwałeś Omegę kłamcą, podczas gdy wyjaśniłem Ci o co chodzi, Omega nie skłamał. Jeśli mówimy o "nieudzieleniu" jako terminie "ustawowym", to rzeczywiście nie było czegoś takiego. Zależy, jak się rozumie dane słowa, czy jako terminy prawne, czy słowa potoczne.
Nie wszystkie uchwały zapadają zwykłą większością głosów, w niektórych przypadkach wymagana jest np większość bezwzględna, inaczej nie można mówić o żadnym roztrzygnięciu, choćby większość była za jakąś opcją.
Zresztą już raz wyjaśniłem, a Ty i tak swoje.
Zamiast nazywać kogoś pochopnie kłamcą najpierw dowiedz się czegoś o rodzajach głosowań i w ogóle o sprawach o których próbujesz dyskutować.

mini_komentator (11-09-2008, 21:24:40)
Mateusz dla mnie jest tak albo nie !!! I tak było dla was dopuki nie spostrzegliście się , że każde z was powiedziało inaczej !!! to wtedy stał się pat !!!
Szkoda , że nie widzisz jak mnie zawsze obraża i wyzywa omega !!! no chyba , że dla ciebie włazidup , hiena , psychol , pizda itp. to są komplementy !!!
Jakoś nie zwróciłeś mu uwagi !!! i nie kazałeś mnie przepraszać !!!
A jeśli chodzi o kłamstwo !!!
Jeśli omega mówi , że za ZUS jest 3 mln. długu , a na radzie p.Dolega - że 850 tys. i jeżeli w/g niego wszystkie długi burmistrza wynoszą po 3 mln. a p. Dolega mówi mniejsze kwoty za wszystko !!! to kto w/g ciebie mówi prawdę , a kto kłamie ???
Czy dasz wiarę człowiekowi z krwi i kości , który występuje w telewizji przed całym miastem !!! który wiesz kim jest !!!
Czy jakiemuś tam omedze piszącemu tu w koło jakieś banialuki ???
Jak można wierzyć człowiekowi , któremu mówisz , że już rozpoczeli budowę tunelu i widzę to niemal codziennie na własne oczy , a on tu piszący pod pseudonimem mateusz kilka dni z rzedu pisze - a gdzie ty ten tunel widzisz ???
Jak możesz wierzyć w cokolwiek człowiekowi , który dwukrotnie pisze , że burmistrz Janeczek nie otrzymał absolutorium co jest prawdą , a na drugi dzień wmawia mnie i wszystkim tu czytającym , że to nieprawda !!!

omega (11-09-2008, 21:33:24)
Panie Adminie, czy „pionki org” posiadają dyżurnego psychiatrę ?

omega (11-09-2008, 21:37:41)
To się nazywa że ktoś „goni w piętkę” .

mini_komentator (12-09-2008, 09:15:58)
omego !!! przecież ja bazuję na tym co piszecie z tego czerpię prawie całą wiedzę !!!
Ale dziwnym trafem j!!! jeżeli ty coś piszesz to jest OK !!! a jeżeli ja to komentuję to już trzeba psychiatry !!!
Nic nie poradzę , że brakuje ci argumentów w rozmowie !!! widocznie ich nie masz !!!


sledczy007 (12-09-2008, 12:05:06)
Mateuszu jeżeli ktoś kogoś ma przeprosić to NA PEWNO powinien to zrobiś radny Miśkiewicz, ponieważ to on OSZUKAŁ swoich wyborców!!!!!!!!!Miał działać dla miasta i swoich wyborców,a prowadził "rozgrywki osobowe" w radzie kiedy była zmiana burmistrzów.I kto tu jest kłamcą Mateuszu.Dziwię ci się że tak zaciekle bronisz tu na org-u KŁAMCÓW!!!!!!!

Mateusz (12-09-2008, 15:44:15)
Jeśli nie zrozumiałeś Mini, jak było z absolutorium dla p.Janeczka, to co ja biedny mogę Ci poradzić, dwa razy Ci już to wyłożyłem, a Ty swoje, w tym przypadku nie ma tak, albo nie, jest brak roztrzygnięcia, pat, nie można powiedzieć, że miał wtedy udzielone absolutorium, ale nie można też powiedzieć, że nie otrzymał go, w takim znaczeniu, jak obecny burmistrz, czy rozumiesz...?
Więcej Ci nie będę tego tłumaczył, jeśli chcesz, poszukaj gdzieś w necie wiedzy na temat - na jakich zasadach następuje udzielenie, bądź nieudzielenie absolutorium i nie marnuj mojego czasu.
W przypadku głosowania nad absolutorium dla obecnego burmistrza za 2007 r nastąpiło napewno "nieudzielenie" w pełnym tego słowa znaczeniu i tego się trzymaj.

sledczy007 (12-09-2008, 18:17:14)
Mateusz nie wiem czy ty rozumiesz co znaczy słowo "PAT"??Otóż spróbuję ci wytłumaczyć, ale zastrzegam gdy nie zrozumiesz to spytaj swojego "góru" i poproś o przetłumaczenie na język "dolega"Słowo "pat" to inaczej mowiąc językiem sportowym jest remis.Jak może być remis przy udzieleniu absolutorium??????Albo się udziela , albo się NIE udziela absolutorium.Nieważne iloma głosami to będzie!!!!Ty z "O"megą już się pogubiliście z tą oceną dla p.Janeczka.Przecież każdy dobrze wie,że wtedy p.Janeczek NIE DOSTAŁ ABSOLUTORIUM!!!!!! nieważne iloma głosami, ale NIE DOSTAŁ!!!!Ty mówisz DWA RAZY że nie dostał,a "O"mega mówi że dostał, pomimo że głosował na nie udzielenie tego absolutorium .I pózniej mówisz że takiego osobnika nazywa się KŁAMCĄ!!!!!A jak myślisz jak go mozna inaczej nazwać???????

omega (12-09-2008, 20:29:00)
Mateusz, daj sobie spokój z „psycho….”. Dyskutować to możne z ludźmi, którzy potrafią samodzielnie myśleć nawet jeśli mają odmienne zdanie od twojego.


Referendum za 44 dni !!! /już tylko 44/

---------------------------------------------------


Mateusz (12-09-2008, 23:26:46)
Tak, daję spokój z dalszym uświadamianiem w temacie absolutorium, nie ma sensu.

mini_komentator (13-09-2008, 15:13:00)
Jak zwykle omego !!! dzięki za miłe słowa !!! bo z tego co widzę na jakieś konkretne argumenty w rozmowie to cię nadal nie stać !!!
A jak w/g ciebie argumentem do rozmowy jest ubliżanie komuś , to lepiej nie pisz i nie ośmieszaj się przed ludźmi !!!
Masz rację mateusz sprawa o absolutorium już dawno została wyjaśniona , że albo burmistrz je dostaje od radnych , albo nie !!!
A za 43 dni - wreszcie dzień prawdy omego !!!

_pawel1 (13-09-2008, 16:38:16)
Mini dlaczego nie chcesz odpowiedzieć na zadane pytanie.??

mini_komentator (13-09-2008, 20:00:26)
Najpierw je zadaj paweł !!!
Przecież wiesz , że ja w przeciwieństwie do was chętnie podejmuję temat i dyskutuję, a nawet odpowiadam na zadane pytania !!!








_pawel1 (13-09-2008, 20:25:53)
Mini,nie jestem radnym ani mieszkańcem Pionek.Więc nie utożsamiaj mnie z jakąś grupą. Moje pytanie zawarte było w poście z 10 09 2008 .

mini_komentator (13-09-2008, 21:06:41)
Paweł a dzisiaj mamy 13 09 2008 - tak ci z tego powodu cieżko napisać o co ci chodzi ???
Napisałem tak bo wy tu piszecie ze mną !!! A w/g ciebie reszta to radni ???



_pawel1 (13-09-2008, 21:10:49)

_pawel1 (10-09-2008, 21:19:34)
Mini sprawujesz urząd Burmistrza,spółka powołana przez miasto uchyla się od sprawozdania finansowego.Jej działalność jest praktycznie żadna.Mieszkańcy na radzie miasta pytają o działalność spółki,odpowiadasz na zadane pytania podpierając się stosownymi dokumentami,czy olewasz wszystkich jak miało to miejsce.Mini odnośnie osoby Pana Zawodnika,byłem zadowolony ,że to właśnie on wygrał wybory,byłem.Jeśli chodzi o mnie to nie potrafię cieszyć się z nieszczęścia: jakkolwiek rozumielibyśmy pożar firmy Tur Pionki.


_pawel1 (13-09-2008, 21:14:41)

mini_komentator (09-09-2008, 22:49:43)
Jeszcze małe słówko do pawła , bo on ciągle gdzieś tkwi w tym Pionki-Tur !!!
To , że spaliła się siedziba tej firmy !!! to kolejny zarzut dla burmistrza !!! więc powinieneś się tym cieszyć , a nie martwić !!!
Wy to macie zawsze jakieś odwrotne uczucia !!!


mini_komentator (13-09-2008, 23:12:16)
Jeszcze wywlekasz Pionki-Tur ???
Po pierwsze - to spółkę tą powołali radni razem z burmistrzem i razem z nim powinni za ten błąd odpowiadać , a nie szukają winnego czyli jelenia !!!
Jeżeli jednak boją się , czy też wstydzą przyznać do błędu !!! i chcą zwalić wszystko na burmistrza i uważają , że zdefraudował pieniądze i dopomógł spalić się siedzibie firmy , bo takie padają tu oskarżenia !!! to są to przestępstwa które pociągają za sobą odpowiedzialność karną !!!
Więc dziwię się nadal , że radni , którzy piszą na burmistrza skargi do prokuratury o byle co , nie podali go jeszcze w tej sprawie !!!
W ten sposób pozbyliby sie problemu , czyli burmistrza !!! Burmistrz odpowiadałby karnie , a miasto zaoszczedziłoby na referendum !!!
Przypominam również , że jeżeli ktoś wie o dokonanym przestępstwie a ukrywa to , czyli nie zgłasza , to też odpowiada karnie !!! jest posądzony o współudział w przestępstwie !!!


Mateusz (14-09-2008, 10:42:07)
Mini, kolejny raz próbujesz tu podpuszczać. Który radny mówił tu o celowym podpaleniu? Podaj datę postu, albo skopiuj, to przeczytam.
Radni chcą, aby spółka dała sprawozdanie ze swojej działalności i wtedy wyciągną wnioski, czy popełnili błąd zgadzając się na jej powstanie, czy nie.
A skoro nie ma nadal z tego co wiem sprawozdania, to nie ma się też co dziwić, że ludzie zaczynają podejrzewać, że coś jest nie tak.

mini_komentator (14-09-2008, 11:26:37)
Mateusz ty to już masz sklerozę ??? już nie pamietasz że posty zostały wycięte ???


Mateusz (14-09-2008, 11:41:44)
Tak, to jeśli je zdążyłeś przeczytać, to uświadom nas, którzy radni tak napisali - z imienia i nazwiska.

mini_komentator (14-09-2008, 12:15:03)
A którzy to radni tu piszą z imienia i nazwiska !!!!????

_pawel1 (14-09-2008, 13:07:29)
Mini to nie jest odpowiedź na moje pytanie, czytaj ze zrozumieniem.

Zapraszamy do współpracy!
Pokaż swoje zdjęcia i filmy pionkowskim Internautom
Wyślij je na adres :foto@pionki.org
Z przyjmnością opublikujemy Wasze zdjęcia na stronach naszego serwisu.

Website engine's code is WebMan
Generowanie strony [s]: 0.3402
Zapytania SQL: 30